Bohyně matka -  Lokgrum

Lokgrum je orčí bohyní, pramatkou orčí rasy a bohyní války a boje. 

Mezi orky má výhradní postavení a oblíbili si ji též zotročení půlorci toužící po pomstě svým pánům. Jejím symbolem je zkrvavené kopí ozdobené lebkami nepřátel. Orčí válečníci a kněží se k ní modlí před bitvou, aby jim propůjčila něco ze své moci a přijala jejich mrtvé duše, aby se z ní mohli znovu narodit. Lokgrum se odevzdává život a krev, proto se jí jako oběť zpravidla dávají domácí zvířata, která jsou podříznuta na oltáři. Orkové pak s radostí používají lidské oběti, protože ty jak věří mají vyšší váhu.


Popis: Krev je symbolem, požehnáním a životem. Tímto kouzlem může kněz darovat svou čerstvou krev jako lektvar pro zraněné spolubojovníky, kteří ji pijí z jeho ran.

Min teologie: 2

Dosah: sesilatel

Trvání: instant

Sesílací čas: 1 kola

Sp. Efekt: za 2hp kněze (1 část), vyléčí 1hp obdarovaného (2hp pokud je obdarovaný též knězem Logrum s teologii aspoň 10) do všech částí / stupeň.

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Kněz nezná bolest, kněze Lokgrum nic nezlomí. To je moto této modlitby, která je schopná přenést kněze přes jeho kritická zranění, tak aby se nepočítal jejich efekt a on mohl dál fungovat, jakoby žádná neměl. Ovšem pozor, po ukončení efektu kouzla se všechna zranění projeví naráz se všemi důsledky, které s sebou nesou.

Min teologie: 4

Dosah: sesilatel

Trvání: 25 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: eliminuje efekt kritického zranění, vždy 1 kryt. zranění/stupeň. Kněz si nevybírá, která zranění jsou ignorována, platí pravidlo pořadí jejich vzniku.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Postava požádá své božstvo o nadlidskou sílu, aby šlo lépe porazit své nepřátele, nebo zvednout něco těžkého.

Min teologie: 6

Dosah: sesilatel

Trvání: 30 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Síla +1/stupeň

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Kněz vysloví svou modlitbu a dá krvavou oběť (buďto se řízne za 1hp, nebo podřízne slepici, či něco podobně velkého) a získá tak potřebnou rychlost v boji.

Min teologie: 8

Dosah: dotek ruky

Trvání: 10 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: +1akce/kolo/stupeň

Max stupeň: moudrost/6


Popis: Kněz vysloví svou modlitbu a přitom se rukou dotkne postavy, kterou chce zuřivostí obdařit. Tato postava musí s přijmutím kouzla souhlasit a vyslovit po knězi poděkování Lokgrum. Poté se jí zmocní bojová zuřivost a podsvětí budiž milostivo nepřátelům.

Min teologie: 10

Dosah: dotek ruky

Trvání: 20 kol

Sesílací čas: 1 kolo

Sp. Efekt: postava propadne bojovému šílenství a po dobu trvání kouzla má nutkání na někoho útočit, když dojdou nepřátelé, napadne bez ohledu i své přátele. Po dobu trvání kouzla postava nepoužívá kryt zbraní, pouze úhyb, nebo kryt štítem. Taktéž dostává bonus +1 k útoku a zranění za každý stupeň kouzla a získává jednu akci za kolo navíc.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Kněz si pořeže tváře něčím ostrým (za 2hp -hlava), tak aby jeho krev stékala do jeho pusy, ta se v ní změní v jed, který může v rámci výkřiku vychrstnout na své nepřátele a tím je oslabit. Krev se rychle vsákne do oblečení zbroje a kůže nepřátel a brzdí tak jejich pohyby.

Min teologie: 12

Dosah: 1 metr všechna čelní pole před knězem

Trvání: instant

Sesílací čas: 1 kolo

Sp. Efekt: útok: automaticky (nelze krýt pouze uskočit) jed past: odolnost-bonus teologie kněze. (-1 na vše / -1 na vše/stupeň, -1akce/3stupně)

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Kněží Lokgrum si podle jejího vzoru často zdobí své zbraně trofejemi ze zabitých nepřátel. Že tak není jen na ozdobu, se mohl přesvědčit mnohý nešťastník, když skrze tyto trofeje propůjčila Lokgrum takto ozdobeným zbraním magické účinky.  Počet trofejí, které se započítávají, může pro zbraň odpovídat do maximálního stupně na kterém je kouzlo schopen seslat.  Aby byla trofej uznána, musí být z tvora, kterého kněz porazil sám bez cizí pomoci a který byl silnější, nebo mocnější než on.

Min teologie: 14

Dosah: zbraň

Trvání: 30 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: za každou trofej:  +1 k útoku, +2 ke zranění, 1 trofej / stupeň

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Ultimátní kouzlo, které umožní pokračovat knězi v jeho destrukci nepřítel nehledě na utržená zranění. Tedy aspoň po dobu trvání obřadu.

Min teologie: 16

Dosah: sesilatel

Trvání: 40 kol

Sesílací čas: 3 kola

Sp. Efekt: postava funguje tak, jako by měla násobek HP kolik je stupeň kouzla a plně ignoruje postihy za kritická zranění. Po odeznění kouzla se její počet HP vrací na normální úroveň.

Max stupeň: moudrost/5


Popis: Lokgrum umožní po relativně náročném obřadu svým svěřencům, aby je jejich krev ochránila před zákeřnou magií. Tato ochrana sice vyžaduje značné množství krve a času na přípravu, ale poté je téměř každý mág bezradný. Při tomto obřadu, je nutné zranit se do všech částí za 3hp.

Min teologie: 18

Dosah: sesilatel

Trvání: 25 kol

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: obrana proti magii +4 na všechny hody/stupeň (poškození i záchranné hody)

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Vrcholem všeho je předání duše Lokgrum a plné odevzdání se jí, tak aby se mohl válečník znovu zrodit. Tímto rituálem si kněz zajistí, že po své případné smrti, nemůže být oživen ani přivolán jakýmkoli nekromantským  kouzlem. Pouze když se najde 12 dobrovolníků, kteří obětují své životy a podříznou si hrdla nad zemřelým, bude znovu zrozen ve své staré schránce. Tento pečetící rituál, také dává knězi permanentní odolnost proti magii mysli.

Min teologie: 20

Dosah: sesilatel

Trvání: do znovuzrození

Sesílací čas: 1 den

Sp. Efekt: imunita proti nekromancii, odolnost proti magii mysli +2/stupeň.

Max stupeň: moudrost/5