Bohyně matka - Lokgrum
Lokgrum je orčí bohyní, pramatkou orčí rasy a bohyní války a boje.
Mezi orky má výhradní postavení a oblíbili si ji též zotročení půlorci toužící po pomstě svým pánům. Jejím symbolem je zkrvavené kopí ozdobené lebkami nepřátel. Orčí válečníci a kněží se k ní modlí před bitvou, aby jim propůjčila něco ze své moci a přijala jejich mrtvé duše, aby se z ní mohli znovu narodit. Lokgrum se odevzdává život a krev, proto se jí jako oběť zpravidla dávají domácí zvířata, která jsou podříznuta na oltáři. Orkové pak s radostí používají lidské oběti, protože ty jak věří mají vyšší váhu.
Dar krve
Popis: Krev je symbolem, požehnáním a životem. Tímto kouzlem může kněz darovat svou čerstvou krev jako lektvar pro zraněné spolubojovníky, kteří ji pijí z jeho ran.
Min teologie: 2
Dosah: sesilatel
Trvání: instant
Sesílací čas: 1 kola
Sp. Efekt: za 2hp kněze (1 část), vyléčí 1hp obdarovaného (2hp pokud je obdarovaný též knězem Logrum s teologii aspoň 10) do všech částí / stupeň.
Max stupeň: moudrost/3
Vydrž kritická zranění
Popis: Kněz nezná bolest, kněze Lokgrum nic nezlomí. To je moto této modlitby, která je schopná přenést kněze přes jeho kritická zranění, tak aby se nepočítal jejich efekt a on mohl dál fungovat, jakoby žádná neměl. Ovšem pozor, po ukončení efektu kouzla se všechna zranění projeví naráz se všemi důsledky, které s sebou nesou.
Min teologie: 4
Dosah: sesilatel
Trvání: 25 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: eliminuje efekt kritického zranění, vždy 1 kryt. zranění/stupeň. Kněz si nevybírá, která zranění jsou ignorována, platí pravidlo pořadí jejich vzniku.
Max stupeň: moudrost/4
Síla
Popis: Postava požádá své božstvo o nadlidskou sílu, aby šlo lépe porazit své nepřátele, nebo zvednout něco těžkého.
Min teologie: 6
Dosah: sesilatel
Trvání: 30 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: Síla +1/stupeň
Max stupeň: moudrost/4
Rychlost
Popis: Kněz vysloví svou modlitbu a dá krvavou oběť (buďto se řízne za 1hp, nebo podřízne slepici, či něco podobně velkého) a získá tak potřebnou rychlost v boji.
Min teologie: 8
Dosah: dotek ruky
Trvání: 10 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: +1akce/kolo/stupeň
Max stupeň: moudrost/6
Kouzlo bojová zuřivost
Popis: Kněz vysloví svou modlitbu a přitom se rukou dotkne postavy, kterou chce zuřivostí obdařit. Tato postava musí s přijmutím kouzla souhlasit a vyslovit po knězi poděkování Lokgrum. Poté se jí zmocní bojová zuřivost a podsvětí budiž milostivo nepřátelům.
Min teologie: 10
Dosah: dotek ruky
Trvání: 20 kol
Sesílací čas: 1 kolo
Sp. Efekt: postava propadne bojovému šílenství a po dobu trvání kouzla má nutkání na někoho útočit, když dojdou nepřátelé, napadne bez ohledu i své přátele. Po dobu trvání kouzla postava nepoužívá kryt zbraní, pouze úhyb, nebo kryt štítem. Taktéž dostává bonus +1 k útoku a zranění za každý stupeň kouzla a získává jednu akci za kolo navíc.
Max stupeň: moudrost/4
Řev orků
Popis: Kněz si pořeže tváře něčím ostrým (za 2hp -hlava), tak aby jeho krev stékala do jeho pusy, ta se v ní změní v jed, který může v rámci výkřiku vychrstnout na své nepřátele a tím je oslabit. Krev se rychle vsákne do oblečení zbroje a kůže nepřátel a brzdí tak jejich pohyby.
Min teologie: 12
Dosah: 1 metr všechna čelní pole před knězem
Trvání: instant
Sesílací čas: 1 kolo
Sp. Efekt: útok: automaticky (nelze krýt pouze uskočit) jed past: odolnost-bonus teologie kněze. (-1 na vše / -1 na vše/stupeň, -1akce/3stupně)
Max stupeň: moudrost/3
Trofej
Popis: Kněží Lokgrum si podle jejího vzoru často zdobí své zbraně trofejemi ze zabitých nepřátel. Že tak není jen na ozdobu, se mohl přesvědčit mnohý nešťastník, když skrze tyto trofeje propůjčila Lokgrum takto ozdobeným zbraním magické účinky. Počet trofejí, které se započítávají, může pro zbraň odpovídat do maximálního stupně na kterém je kouzlo schopen seslat. Aby byla trofej uznána, musí být z tvora, kterého kněz porazil sám bez cizí pomoci a který byl silnější, nebo mocnější než on.
Min teologie: 14
Dosah: zbraň
Trvání: 30 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: za každou trofej: +1 k útoku, +2 ke zranění, 1 trofej / stupeň
Max stupeň: moudrost/3
Boj až za hrob
Popis: Ultimátní kouzlo, které umožní pokračovat knězi v jeho destrukci nepřítel nehledě na utržená zranění. Tedy aspoň po dobu trvání obřadu.
Min teologie: 16
Dosah: sesilatel
Trvání: 40 kol
Sesílací čas: 3 kola
Sp. Efekt: postava funguje tak, jako by měla násobek HP kolik je stupeň kouzla a plně ignoruje postihy za kritická zranění. Po odeznění kouzla se její počet HP vrací na normální úroveň.
Max stupeň: moudrost/5
Krvavý štít
Popis: Lokgrum umožní po relativně náročném obřadu svým svěřencům, aby je jejich krev ochránila před zákeřnou magií. Tato ochrana sice vyžaduje značné množství krve a času na přípravu, ale poté je téměř každý mág bezradný. Při tomto obřadu, je nutné zranit se do všech částí za 3hp.
Min teologie: 18
Dosah: sesilatel
Trvání: 25 kol
Sesílací čas: 4 kola
Sp. Efekt: obrana proti magii +4 na všechny hody/stupeň (poškození i záchranné hody)
Max stupeň: moudrost/3
Odevzdání duše
Popis: Vrcholem všeho je předání duše Lokgrum a plné odevzdání se jí, tak aby se mohl válečník znovu zrodit. Tímto rituálem si kněz zajistí, že po své případné smrti, nemůže být oživen ani přivolán jakýmkoli nekromantským kouzlem. Pouze když se najde 12 dobrovolníků, kteří obětují své životy a podříznou si hrdla nad zemřelým, bude znovu zrozen ve své staré schránce. Tento pečetící rituál, také dává knězi permanentní odolnost proti magii mysli.
Min teologie: 20
Dosah: sesilatel
Trvání: do znovuzrození
Sesílací čas: 1 den
Sp. Efekt: imunita proti nekromancii, odolnost proti magii mysli +2/stupeň.
Max stupeň: moudrost/5