Arr palič - soudce
Jedná se o lidského „všemocného“ boha uznávaného především impériem. Jako symbol má tento bůh svastiku a zvířetem, který ho doprovází je orel. Svým stoupencům propůjčuje moc slunce. Proto kněží zasvěceni tomuto bohu mohou svá kouzla používat od východu slunce po západ. V extrémním případě i v noci, ale těchto výsledků dosahují jen opravdu velmi zkušení kněží. Obětí Arrovi je zapalování myrty, v nouzi pak i jiné zápalné oběti.
Horko
Popis: Vlivem této modlitby nechá kněz pocítit sílu Arra na své okolí. Postavy, které jsou v dosahu, zažívají až nepříjemné horko, i když na venek se nic takového nejeví (tj. sníh v okolí neroztaje). Postižené postavy nicméně mají sucho v hrdlech, potí se a jsou celkově nepozornější.
Min teologie: 4
Dosah: cíle v okruhu 25 metrů od kněze, 1 postava/stupeň
Trvání: až 10 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: Cíl má -2/stupeň na kouzlení, nebo vlastnosti vyžadující mluvení, -1/stupeň na kryt a úhyb
Max stupeň: moudrost/3
Oslnění
Popis: Kněz vysloví svou modlitbu s přáním oslnit své nepřátele. Pokud mu bude Arr nakloněn zpoza kněze vystoupí aura jasného světla namířená na určené nepřátele a způsobí oslnění, nebo v některých případech i dočasné plné oslepení.
Min teologie: 6
Dosah: cíle v okruhu 20 metrů od kněze
Trvání: až 10 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: Cílové postava je oslněna nebo oslepena (past na inteligenci-stupeň kouzla) v případě oslnění má postih -2 po dobu 6kol, v případě oslepení -4 po dobu 6kol a následně -2 po dobu 4 kol
Max stupeň: moudrost/4
Světlo
Popis: Budiž světlo, zakončí svou modlitbu kněz a rázem se okolo něj rozjasní jako za jasného dne. A to i v podzemí, pokud je zrovna den na povrchu. Toto světlo se drží kněze a je přítomno všude, jakoby nevycházelo z žádného konkrétního zdroje.
Min teologie: 8
Dosah: okruh 10 metrů od kněze
Trvání: 0,5 hodiny/stupeň
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: světelný glob
Max stupeň: moudrost/3
Bystrý zrak
Popis: Arrova kněze jen tak někdo neoblafne a jeho oči jsou schopné prohlédnout kdejaký blaf a iluzi.
Min teologie: 10
Dosah: kněz
Trvání: 50 kol
Sesílací čas: 3 kola
Sp. Efekt: bonus proti kouzlům mysli a k postřehu +3/stupeň
Max stupeň: moudrost/4
Žhnoucí čepel
Popis: Očistný meč spravedlnosti útočící silou slunce a světla. Který se zjeví knězi v ruce, když vykoná tuto modlitbu. Vlastní meč je tvořen světlem, ale postava s ním bojuje, jakoby používala vlastnost dlouhé meče. Meč nemůže být předán jiné osobě.
Min teologie: 12
Dosah: kněz
Trvání: 25 kol
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: meč: (+2/+2/+0/1d4 +1) /stupeň – ignoruje nemagickou zbroj
Max stupeň: moudrost/5
Žár
Popis: Tam kde horko nestačí, přichází opravdový žár. Při této modlitbě začne knězi sálat z dlaní silný proud teplého vzduchu, který je schopný zapálit například troud, nebo způsobit nepříjemné puchýře, drobná zranění a celkově znepříjemnit život, každému kdo se do takového proudu dostane. Drobné rostlinstvo okamžitě uvadá a hmyz a drobní hlodavci jsou pečeni zaživa.
Min teologie: 14
Dosah: cíl v okruhu 5 metrů od kněze
Trvání: 2 kola/stupeň
Sesílací čas: 1 kolo
Sp. Efekt: Cíl je zraněn do všech částí za 1d4/stupeň (nepočítá se zbroj) každé kolo, kdy je v dosahu působení kouzla. Dále má postih -2 na všechny hody po dobu setrvání kouzla.
Max stupeň: moudrost/4
Očista
Popis: Na Arra si nikdo nepřijde a tak když je náhodou zle, umí svou sluneční silou očistit své tělo i tělo kněží od škodlivých účinků jedů a nemocí.
Min teologie: 16
Dosah: kněz
Trvání: instant
Sesílací čas: 4 kola
Sp. Efekt: bonus rezistence na jedy a nemoci +3/stupeň (aplikuje se při seslání kouzla na všechny aktivní jedy/nemoci)
Max stupeň: moudrost/3
Přivolej orla
Popis: Orel je Arrův spojenec a pomocník. Vysoký kněží mohou Arra požádat o jeho služby a pokud jim Arr vyhoví, přilétne obří orel, který je knězi nápomocen. Orel je veliký asi 4 metry a bez problémů může na zádech unést jednu postavu. Knězi slouží po dobu trvání kouzla, poté opět odlétne. Orel je samostatně uvažující a umí mluvit lidskou řečí, knězi se snaží být nápomocen, ale nesplní žádný vyloženě sebevražedný úkol a v případě většího zranění se může stáhnout a odletět, ještě před vypršením trvání kouzla.
Min teologie: 18
Dosah: kněz
Trvání: 1 hodina/stupeň
Sesílací čas: 2 kola
Sp. Efekt: Orel: útok: 15 (drápy), poškození: 2d4+3 , úhyb: 9, pohyb: 2/10(let) , HP: 30, AC: 3 , AP: 3.
Max stupeň: moudrost/4
Plamenný sloup
Popis: Nejmocnějším a nejvěrnějším kněžím, může na pomoc při jejich spravedlivém boji a očistě tohoto světa od hanebných přijít samotný Arr ve své podobě ohnivého sloupu. Pokud jej kněz přivolá, ohnivý sloup značně likvidovat všechny nepřátele nebo odpůrce víry v dosahu dle svého uvážení.
Min teologie: 20
Dosah: cíle v okruhu 30 metrů od kněze
Trvání: 10 kol / stupeň
Sesílací čas: 4 kola
Sp. Efekt: Ohnivý sloup: útok: 16, poškození: 3d6 +20% zapálení, úhyb: 10, pohyb: 8, HP: 80 (jediná zóna), AC:6 (0 proti vodě), AP: 4.
Max stupeň: moudrost/5