Bůh nebes – Drak

Nejsilnější z bohů a otec legendárních draků všeho druhu žijících na zemi.  Drak dlouho vládl panteonu bohů, v těch dobách zemi vládli jeho děti, zrozené z jeho slz, které prolil nad touto zemí, poté co získal moudrost ze všech pramenů magických studní. Proto k povaze jeho dětí patří hořkost a jistá dávka krutosti.  V pozdějších dobách ostatní bohové Drakovi záviděli jeho sílu a moc a rozhodli se jej sesadit, vůdcem tohoto spiknutí byl právě Arr, jehož lid na zemi taktéž získával dominanci a vymaňoval se z okovů draků.  Drak tento souboj prohrál a stáhl se mimo dosah tohoto světa.  Avšak jako zůstali někteří draci, zůstal i on v pantheonu bohů, kde je stavěn vždy naproti Arrovi, jako připomenutí dávných časů, kdy lidé byli pouhými otroky draků.  Vyznávání tohoto božstva není přímo zakázané, ale podobně jako u pavoučí bohyně není společností příliš tolerováno a jejich vyznavači se drží spíše v malých sektách a soukromí.  Moc Draka se jeho kněžím projevuje pod širým nebem, odkud na ně, jak věří, stále dohlíží Arrovi navzdory. 


Popis: Krev draků jak známo v sobě obsahuje pradávnou matérii života a smrti. A když kněz prolije trochu své vlastní krve, může jí drak propůjčit svou sílu k oslabení nepřátel, nebo posílení přátel.

Min teologie: 4

Dosah: 1 nádoba

Trvání: 10 minut/stupeň

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: Krev lze použít jako jed na zbraň, nebo jako lektvar (nutno rozhodnout při modlitbě). Kněz se musí zranit do jedné části min za 3HP.  Jed – Při zásahu zranění ohněm a poleptáním za 1d4+1/stupeň.  Lektvar – Odolnost na oheň a poleptání +1/stupeň. 

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Dračí kůže je pancířem, nad který není a když drak svolí, může mít tento pancíř na sobě i sám kněz.

Min teologie: 6

Dosah: kněz

Trvání: 10 kol +2kola/stupeň

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Po těle kněze se vytvoří šupiny -  krása a charisma -5, AC+1/stupeň

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Na Draka jsou i kouzla krátká, jak se mohl mnohý, již zesnulý, dobrodruh přesvědčit.  A tak i kněz disponující touto silou může odolávat řádění elementů bez velké újmy. 

Min teologie: 8

Dosah: Kněz

Trvání: 10 kol +2kola/stupeň

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Ochrana proti magii (a elementům obecně) Ohně, země, vody a větru +2/stupeň

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Trochu nadnesený název modlitby dračích kněží pod sebou neskrývá žádné plivání ohňů, kyselin a podobných věcí z legend o dracích, ale i tak může budit hrůzu a nese sebou silný taktický potenciál.  Kněz si propůjčí na určitý čas dračí schopnost vypouštět z úst hustý dým, který se drží při zemi, nebo naopak míří vzhůru, dle přání kněze a může nabývat různých barev.  Orientace v takovémto dýmu je pro běžné lidi velice stižená, avšak ne pro kněze.  K úspěšnému provedení rituálu musí kouzelník pozřít hrst popela.   

Min teologie: 10

Dosah: okolí kněze do 15 metrů/ stupeň (dál podle okolních podmínek)

Trvání: do rozptýlení

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Z úst postavy se začne linout dým dle přání kněze a to rychlostí (15 metrů/akce), kněz si může poskládat dým, jak potřebuje, s tím, že základní výška kouře je přibližně 1 metr

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Občas již dým nestačí a pak se projeví pravá síla dračího dechu. Po vyslovení této modlitby je kněz schopen ze svých úst vypouštět plamen nebo kyselinu podobně jako tomu dělají draci. Při této modlitbě musí kněz vypít zapálený olej, nebo kyselinu aby ji následně mohl plivat. (Když se modlitba nezdaří, je kněz zraněn za 2d6 do hlavy a hrudníku) 

Min teologie: 12

Dosah: kněz

Trvání: 4 kola

Sesílací čas: 3 kola

Sp. Efekt: 1 za 2 akce může plivnout oheň nebo kyselinu. Dosah: 3 metry.  Past na (obratnost - moudrost kněze -Stupeň modlitby) – zranění 1d6 jedna část / 2d6 jedna část +1 další za stupeň modlitby + možnost zapálení/poleptání (20%) 

Max stupeň: moudrost/5


Popis: Drak si létá, kde chce a kam chce. Kněz ho může následovat aspoň nad malými překážkami. Levitace tak není vlastním létáním, ale spíše jen lehkým nadnášením nad nějakým povrchem (minimálně kapalným) ve výšce zhruba 0,5 metrů zhruba do sklonu 30°. Povrch sám o sobě nemusí kněze unést, aby se nad ním mohl vznášet, pouze musí existovat a zle se tak například nadnášet i nad obyčejným provazem zavěšeným nad propastí, minimálně do doby než jej někdo přestřihne.

Min teologie: 14

Dosah: Kněz

Trvání: 5 kol/stupeň

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: Levitace.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Síla draků je další legendárním atributem těchto tvorů. Drak tak může knězi propůjčit svoji sílu, před kterou se může kde jaký ork jen zastydět.

Min teologie: 16

Dosah: kněz

Trvání: 5 kol + 5 kol/stupeň

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: Síla kněze je nastavena na 20+5 a navíc se zvyšuje jeho velikost o jeden stupeň (tj z postavy velikosti B je C se všemi bonusy které k tomuto patří), ruší ostatní kouzla a efekty, které ovlivňují sílu.

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Pohled do dračích očí není nic pro slabé povahy a mnozí se sesypou dřív, než se k drakovi jen dostanou. Kněz tak může použít své oči, aby zlomil vůli svých nepřátel a nahnal jim strach a hrůzu.

Min teologie: 18

Dosah: kněz

Trvání: 1 kolo

Sesílací čas: 1 kolo

Sp. Efekt: Oční kontakt s cílem s knězem Past – (Moudrost+Inteligence)/2 -2*stupeň ; strach:-2 na všechny akce / panika: (pokus o útěk, schování se vzdání se) když zahnán do kouta -6 na všechny akce.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Nejsilnější mocí Draka však není destrukce a plamen, nýbrž síla života. Draky jako stvořitele si představuje málokdo, ale kněží dobře vědí, že svou veškerou sílu mají právě proto, aby život ochránili, aspoň takový život, který jim vyhovuje. A tak i kněz může podobně jako drak uronit slzu, kterou sice život nestvoří, ale může k životu a plné síle někoho navrátit.

Min teologie: 20

Dosah: 1 osoba mimo kněze, která musí pozřít slzu.

Trvání: instant

Sesílací čas: 3 kola

Sp. Efekt: Vyléčí během 1 kola všechna zranění a zbaví postavu všech negativních efektů. V případě více jak 3 kritických zranění zle slzu aplikovat do 5 kol po obdržení těchto zranění. Vyléčený má navíc po dobu 20 kol sílu a odolnost +1/ stupeň, a resistenci na elementy ohně, větru, vody a země +2/ Stupeň

Max stupeň: moudrost/5