Arr palič - soudce

Jedná se o lidského „všemocného“ boha uznávaného především impériem. Jako symbol má tento bůh svastiku a zvířetem, který ho doprovází je orel.  Svým stoupencům propůjčuje moc slunce.  Proto kněží zasvěceni tomuto bohu mohou svá kouzla používat od východu slunce po západ. V extrémním případě i v noci, ale těchto výsledků dosahují jen opravdu velmi zkušení kněží.  Obětí Arrovi je zapalování myrty,  v nouzi pak i jiné zápalné oběti.


Popis: Vlivem této modlitby nechá kněz pocítit sílu Arra na své okolí. Postavy, které jsou v dosahu, zažívají až nepříjemné horko, i když na venek se nic takového nejeví (tj. sníh v okolí neroztaje). Postižené postavy nicméně mají sucho v hrdlech, potí se a jsou celkově nepozornější.

Min teologie: 4

Dosah: cíle v okruhu 25 metrů od kněze, 1 postava/stupeň

Trvání: až 10 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Cíl má -2/stupeň  na kouzlení, nebo vlastnosti vyžadující mluvení, -1/stupeň na kryt a úhyb

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Kněz vysloví svou modlitbu s přáním oslnit své nepřátele. Pokud mu bude Arr nakloněn zpoza kněze vystoupí aura jasného světla namířená na určené nepřátele a způsobí oslnění, nebo v některých případech i dočasné plné oslepení.

Min teologie: 6

Dosah: cíle v okruhu 20 metrů od kněze

Trvání: až 10 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Cílové postava je oslněna nebo oslepena (past na inteligenci-stupeň kouzla) v případě oslnění má postih -2 po dobu 6kol, v případě oslepení -4 po dobu 6kol a následně -2 po dobu 4 kol

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Budiž světlo, zakončí svou modlitbu kněz a rázem se okolo něj rozjasní jako za jasného dne. A to i v podzemí, pokud je zrovna den na povrchu.  Toto světlo se drží kněze a je přítomno všude, jakoby nevycházelo z žádného konkrétního zdroje.

Min teologie: 8

Dosah: okruh 10 metrů od kněze

Trvání: 0,5 hodiny/stupeň

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: světelný glob

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Arrova kněze jen tak někdo neoblafne a jeho oči jsou schopné prohlédnout kdejaký blaf a iluzi.

Min teologie: 10

Dosah: kněz

Trvání: 50 kol

Sesílací čas: 3 kola

Sp. Efekt: bonus proti kouzlům mysli a k postřehu +3/stupeň

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Očistný meč spravedlnosti útočící silou slunce a světla. Který se zjeví knězi v ruce, když vykoná tuto modlitbu. Vlastní meč je tvořen světlem, ale postava s ním bojuje, jakoby používala vlastnost dlouhé meče. Meč nemůže být předán jiné osobě.

Min teologie: 12

Dosah: kněz

Trvání: 25 kol

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: meč: (+2/+2/+0/1d4 +1) /stupeň – ignoruje nemagickou zbroj

Max stupeň: moudrost/5


Popis: Tam kde horko nestačí, přichází opravdový žár. Při této modlitbě začne knězi sálat z dlaní silný proud teplého vzduchu, který je schopný zapálit například troud, nebo způsobit nepříjemné puchýře, drobná zranění a celkově znepříjemnit život, každému kdo se do takového proudu dostane. Drobné rostlinstvo okamžitě uvadá a hmyz a drobní hlodavci jsou pečeni zaživa.

Min teologie: 14

Dosah: cíl v okruhu 5 metrů od kněze

Trvání: 2 kola/stupeň

Sesílací čas: 1 kolo

Sp. Efekt: Cíl je zraněn do všech částí za 1d4/stupeň (nepočítá se zbroj) každé kolo, kdy je v dosahu působení kouzla. Dále má postih -2 na všechny hody po dobu setrvání kouzla.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Na Arra si nikdo nepřijde a tak když je náhodou zle, umí svou sluneční silou očistit své tělo i tělo kněží od škodlivých účinků jedů a nemocí.

Min teologie: 16

Dosah: kněz

Trvání: instant

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: bonus rezistence na jedy a nemoci +3/stupeň (aplikuje se při seslání kouzla na všechny aktivní jedy/nemoci)

Max stupeň: moudrost/3


Popis: Orel je Arrův spojenec a pomocník. Vysoký kněží mohou Arra požádat o jeho služby a pokud jim Arr vyhoví, přilétne obří orel, který je knězi nápomocen.  Orel je veliký asi 4 metry a bez problémů může na zádech unést jednu postavu.  Knězi slouží po dobu trvání kouzla, poté opět odlétne.  Orel je samostatně uvažující a umí mluvit lidskou řečí, knězi se snaží být nápomocen, ale nesplní žádný vyloženě sebevražedný úkol a v případě většího zranění se může stáhnout a odletět, ještě před vypršením trvání kouzla.

Min teologie: 18

Dosah: kněz

Trvání: 1 hodina/stupeň

Sesílací čas: 2 kola

Sp. Efekt: Orel: útok: 15 (drápy), poškození: 2d4+3 , úhyb: 9, pohyb: 2/10(let) , HP: 30, AC: 3 ,  AP: 3.

Max stupeň: moudrost/4


Popis: Nejmocnějším a nejvěrnějším kněžím, může na pomoc při jejich spravedlivém boji a očistě tohoto světa od hanebných přijít samotný Arr ve své podobě ohnivého sloupu. Pokud jej kněz přivolá, ohnivý sloup značně likvidovat všechny nepřátele nebo odpůrce víry v dosahu dle svého uvážení.

Min teologie: 20

Dosah: cíle v okruhu 30 metrů od kněze

Trvání: 10 kol / stupeň

Sesílací čas: 4 kola

Sp. Efekt: Ohnivý sloup: útok: 16, poškození: 3d6  +20% zapálení, úhyb: 10, pohyb: 8, HP: 80 (jediná zóna), AC:6 (0 proti vodě), AP: 4.

Max stupeň: moudrost/5