Boj bezezbraně: Ruce, nohy.
Správným přístupen a velice tvrdým tréninkem lze z běžného hospodského rváče učinit doslova stroj na zabíjení a to bez použití jakékoli zbraně, než jakou poskytuje vlastní tělo. Speciálními útoky lze pak hravě překonat soupeře, který si naivně myslel, že mu meč v jeho rukou poskytuje výhodu.
Boxer je postava, která se zaměřuje především na sílu svých paží, rychlost nohou a ohromnou fyzickou výdrž. Proto kdo chce vládnout tomuto stylu, musí mít minimálně: Sílu 14, Obratnost 12, Odolnost 14 a ovládat boj bezezbraně minimálně na 10 úrovni.
Úroveň 10
Blok - Extra kryt proti boji bezezbraně: 1
bonus k protiútoku -2
Hák:
bonus útoku +2
bonus k poškození -2
Direkt:
Bonus k útoku -2
bonus k poškození +1
Odolnost:
bonus k třídě zbroje (celé tělo) 0
bonus k odolnosti (hody proti pasti) +0
Úroveň 12
Blok - Extra kryt proti boji bezezbraně: 1
bonus k protiútoku -1
Hák:
bonus útoku +3
bonus k poškození -2
Direkt:
Bonus k útoku -1
bonus k poškození +1
Odolnost:
bonus k třídě zbroje (celé tělo) +0
bonus k odolnosti (hody proti pasti) +1
Úroveň 15
Blok - Extra kryt proti boji bezezbraně: 2
bonus k protiútoku -1
Hák:
bonus útoku +3
bonus k poškození -1
Direkt:
Bonus k útoku +0
bonus k poškození +2
Odolnost:
bonus k třídě zbroje (celé tělo) +0
bonus k odolnosti (hody proti pasti) +2
Úroveň 17
Blok - Extra kryt proti boji bezezbraně: 2
bonus k protiútoku +0
Hák:
bonus útoku +4
bonus k poškození +0
Direkt:
Bonus k útoku +1
bonus k poškození +3
Odolnost:
bonus k třídě zbroje (celé tělo) +1
bonus k odolnosti (hody proti pasti) +2
Úroveň 20
Blok - Extra kryt proti boji bezezbraně: 3
bonus k protiútoku +1
Hák:
bonus útoku +5
bonus k poškození +1
Direkt:
Bonus k útoku +3
bonus k poškození +4
Odolnost:
bonus k třídě zbroje (celé tělo) +2
bonus k odolnosti (hody proti pasti) +3
Tento styl se zaměřuje na komplexní využití lidského těla jako zbraně a to jak po fyzické, tak duchovní stránce. Vyznavači tohoto stylu boje do svých technik vkládají jistou dávku elegance a rozhodnosti. Ti kdo chtějí uspět v tomto bojovém stylu, musí mít minimálně: Sílu 13, Obratnost 14, Odolnost 10, Inteligenci 12 a ovládat boj bezezbraně minimálně na 14 úrovni.
Úroveň 14
Úhyb:
bonus k úhybu +1
Kop s otočkou (lze zasáhnout i hlavu):
bonus útoku -2
bonus k poškození +4
Protiútok z úhybu:
Bonus k útoku -4
bonus k poškození -1
Kritický úder:
bonus k útoku (celé tělo) -6
bonus k poškození *2
Úroveň 16
Úhyb:
bonus k úhybu +2
Kop s otočkou (lze zasáhnout i hlavu):
bonus útoku -1
bonus k poškození +6
Protiútok z úhybu:
Bonus k útoku -3
bonus k poškození 0
Kritický úder:
bonus k útoku (celé tělo) -4
bonus k poškození *2
Úroveň 18
Úhyb:
bonus k úhybu +3
Kop s otočkou (lze zasáhnout i hlavu):
bonus útoku +0
bonus k poškození +6
Protiútok z úhybu:
Bonus k útoku -2
bonus k poškození +1
Kritický úder:
bonus k útoku (celé tělo) -2
bonus k poškození *2
Úroveň 20
Úhyb:
bonus k úhybu +5
Kop s otočkou (lze zasáhnout i hlavu):
bonus útoku +1
bonus k poškození +6
Protiútok z úhybu:
Bonus k útoku +0
bonus k poškození +0
Kritický úder:
bonus k útoku (celé tělo) -2
bonus k poškození *4
Přesněji styl Taijutsu. Jedná se o styl velice oblíbený některými magickými školami, tento styl se spíše než na razanci úderů spoléhá na rychlost a množství drobných zásahů. Postava vyznávající tento styl proto musí být velice obratná avšak vést své útoky s patřičnou rozvahou. Minimální požadavky jsou: Sílu 9, Obratnost 16, Inteligenci 14, Moudrost 10 a ovládat boj bezezbraně minimálně na 14 úrovni.
Úroveň 14
Tygří kop:
bonus k útoku -3
bonus k poškození -3
AC soupeře -5
Podmet – počet akcí: 2
bonus útoku -2 , past cíle na sražení: (Obratnost+odolnost/2) -2
Lví kombo (dva údery rukou + kop tj. 3útoky):
počet akcí: 2
bonus k útoku -3
bonus k poškození -3
Bleskový úder (přiblížení+útok/akce):
Posunutí 0 2 pole
bonus k útoku +1
bonus k poškození -2
Úroveň 16
Tygří kop:
bonus k útoku -1
bonus k poškození -3
AC soupeře -6
Podmet – počet akcí: 2
bonus útoku -1 , past cíle na sražení: (Obratnost+odolnost/2) -3
Lví kombo (dva údery rukou + kop tj. 3útoky):
počet akcí: 2
bonus k útoku -1
bonus k poškození -2
Bleskový úder (přiblížení+útok/akce):
Posunutí 0 3 pole
bonus k útoku +3
bonus k poškození -2
Úroveň 18
Tygří kop:
bonus k útoku 0
bonus k poškození -3
AC soupeře -6
Podmet – počet akcí: 1
bonus útoku +0 , past cíle na sražení: (Obratnost+odolnost/2) -3
Lví kombo (dva údery rukou + kop tj. 3útoky):
počet akcí: 1
bonus k útoku -1
bonus k poškození -2
Bleskový úder (přiblížení+útok/akce):
Posunutí 0 4 pole
bonus k útoku +4
bonus k poškození -1
Úroveň 20
Tygří kop:
bonus k útoku +1
bonus k poškození -3
AC soupeře -7
Podmet – počet akcí: 1
bonus útoku +0 , past cíle na sražení: (Obratnost+odolnost/2) -4
Lví kombo (dva údery rukou + kop tj. 3útoky):
počet akcí: 1
bonus k útoku +1
bonus k poškození -1
Bleskový úder (přiblížení+útok/akce):
Posunutí 0 6 polí
bonus k útoku +6
bonus k poškození -1